Monday, July 13, 2009

Lowongan Kerja SMA Juli 2009

clairmont now open lowongan kerja sma juli 2009
There is detail for lowongan kerja sma juli 2009 from clairmont :

SALES EXECUTIVE, ADM PRODUKSI
Kategori : + Accounting + Audit + Taxation
Lokasi : Jakarta, D.K.I. Jakarta
Pendidikan : SMA
Pengalaman Kerja: 0 tahun
Jenis Kelamin : Pria & Wanita
Gaji : Not Specified
Tanggal Terbit : 11 Juli 2009
Tanggal Tutup : 25 Juli 2009
Persyaratan

We are a growing chain of pastry and F&B operations inviting highly qualified and committed profesionals for the following positions:

1. SALES EXECUTIVE
2. CDP PASTRY
3. ACCOUNTING (COSTING)
4. ASST STORE HEAD) STORE HEAD
5. ADM PRODUKSI
6. ADM GENERAL AFAIR
7. CASHIER
8. SERVICE CREW
9. PASTRY CREW
10. STOCK KEEPER

Requirement:
- Min S1, own vehicle, Able to handle corporate clients (1)
- Min D3 Management Pastry/Food Production (2)
- Min D3 Management/Hotel (4)
- Min D3 Accounting (3)
- Min SMU with Experience / D1 - Public Relation, Height Min 1,6 m, Male/Female (7,8)
- Min SMIP/SMK/D1 Pastry (9)
- Min D3 Management (5,6)
- Min D1 Management (10)

General Requirement to all positions:
Min 2 Years Experience in related field

Please Send your Resume and CV to
HRD DEPT
PO BOX 1433 JKS 12014 Or xxx@clairmont.co.id

No comments:

Post a Comment